Vacature:
(Junior) Assistent planner
Assistent (junior) Planner (+/- 24u per week)
Vanaf april/mei 2022
Waarom jij gaat reageren op deze functie:
• Je krijgt een verantwoordelijke functie in de entertainment branche met veel
vrijheid;
• Je vindt het fantastisch om met onze chauffeurs, dj’s en techneuten te
communiceren, maar belt ook graag met klanten;
• Je komt terecht bij een jong, groeiend bedrijf met hele gezellige collega’s;
• Je krijgt veel mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en door te groeien;
• Je denkt graag mee over processen en wilt dat daar wat mee gedaan wordt.
Wat ga je doen?
Samen met ons Hoofd Operatie zorg je er wekelijks voor dat alle mensen en materialen met
de juiste transporten op tijd bij onze events aankomen. Er is daarin veel ruimte voor jouw
eigen inbreng en creativiteit. Daarnaast help je actief mee om het bedrijf steeds een stukje
effici nter, leuker en mooier te maken! Je zal actieve ondersteuning komen geven aan het
lachende gezicht van Joeri (Hoofd operatie). Daarnaast ga je zelf af en toe naar onze klanten
om bijvoorbeeld DJ Shows, Silent Disco’s en Photobooths neer te zetten of op te halen.
Hieronder een opsomming van je takenpakket:
• Het opstarten van onze wekelijkse planning;
• Het bellen met evenementenlocaties om de lever- en ophaaltijden af te stemmen;
• Het inplannen van ons personeel en maken van een rittenplanning;
• Het beheren van ons magazijn en het klaarzetten van de benodigde materialen;
• Aanspreekpunt voor onze medewerkers die op de weg zitten.
Wie zijn wij dan eigenlijk?
Entertainment Engineers is een multi-service entertainment- en evenementenbureau. Dat is
een hele mond vol, maar eigenlijk verhuren we Photobooths, DJ’s, Livepainters en Silent Disco’s. Dit doen we op bedrijfsfeesten, bruiloften en allerlei andere leuke plekken. Althans, dat deden we voor Corona en hier gaan we na Corona (nu ongeveer) ook vrolijk weer mee verder. In de pandemie zijn we ons ook volop gaan storten op livestreaming (ook veel zakelijk) en online entertainment. Het lijkt er daarbij op dat dit niet meer gaat verdwijnen.
Ons bedrijf loopt echt als een trein, dus we kunnen je hulp keihard gebruiken!
Alles bij elkaar doen we +/- 1600 events per jaar.
Onze klanten vinden dat we hoge kwaliteit, persoonlijke en uitstekende service verlenen.
Daar zijn wij het zelf stiekem ook wel mee eens trouwens :-). We doen dit met een
supergemotiveerd en gezellig team van 8 jonge collega’s (allemaal rond de 30 jaar) vanuit
ons kantoor in Geldermalsen. En natuurlijk werken we met tientallen ZZP’ers die onze
diensten op de events uitvoeren.
Wat vragen wij van jou:
• 24 uur per week beschikbaar (In elk geval zaterdag, andere 2 dagen in overleg);
• We vinden het erg belangrijk dat je als persoon je thuis voelt bij onze cultuur. Dat
betekent dat je spontaan, enthousiast, zelfstandig, leergierig, flexibel en klantgericht
bent;
• Je persoonlijkheid is belangrijker dan je papiertje! Een afgeronde mbo of hbo-opleiding
is fijn. De richting maakt ons niet pers uit, hoewel in de richting van
eventmanagement beter is dan compleet iets anders;
• Je hebt ervaring of affiniteit met de entertainment- of evenementenbranche;
• Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en het liefst ook goed Engels voor onze
internationale klanten;
• Je woont in de buurt van Geldermalsen (of in elk geval ergens tussen Utrecht,
Gorinchem, Den Bosch en Nijmegen);
• Je houdt ervan om de handen uit de mouwen te steken. Niet lullen, maar poetsen 😉 ;
• Rijbewijs B is een vereiste
• Je kunt goed overweg met basis software zoals Word en Excel.
Wat hebben we je te bieden?
• Een afwisselende baan met veel zelfstandigheid;
• Veel verantwoordelijkheid over het reilen en zeilen binnen onze organisatie;
• Een plek binnen een klein, gezellig en persoonlijk betrokken bedrijf met de
allerleukste collega’s die er bestaan (aldus: de collega’s);
• De mogelijkheid om mee te groeien binnen een nog altijd snelgroeiend bedrijf;
• Een marktconform salaris.
• Gezellige BBQ’s, jaarlijkse bedrijfsuitjes en de beroemde vrijdagmiddagborrel!
Nieuwsgierig geworden?
Stuur dan je CV en motivatie naar remco@entertainment-engineers.nl. Voor vragen kan je
eveneens bij Remco terecht en kan je hem bereiken via 085-0730170.
Wil je meer weten over ons bedrijf? Kijk eens op een aantal van onze websites:
www.entertainment-engineers.nl , www.silentdiscodjs.nl, www.djbram.nl, www.flitskast.nl,
www.livestream-service.nl, www.allroundbruiloftdj.nl